d celah kehidupan 186: Shazryn (25) KL

14/12/19 ,11.00 pagi: Muhammad Shazryn Haqeem Bin Shahril Alfian (25), Flat Sri Labuan,Bandar Tun Razak,Cheras,Kuala Lumpur.

SOKET dD ( terbuka & flexi ): PILOT 2
Shazryn Haqeem, Pemain ‘bolasepak kudong’ mewakili KL ini adalah insan istimewa ke DUA (selepas Azizi ‘wilcha’) menjadi pengguna fasa Pilot dD:
1. Terus ‘ACU’: TANPA UKUR, TANPA BALUTAN POP, TANPA ACUAN terus ACU dengan soket sebenar. Kalau selesa, akan di buat soket pendua untuk nya.
2. Soket dD (versi 2): TERBUKA, FLEXI dan BUILD IN LINER.
👍 Seperti Azizi (pilot 1) semalam, Shazryn memberi thump up dan selesa dengan soket ini “…. trim sikit kat lutut ni je” katanya. Dia juga sudah menggunakan kaki palsu sejak kecil, yang terbaru tajaan Baitulmal KL juga sudah tosak….

SKRIP BARU proses membuat kaki palsu oleh dD sedang bermula….

Terima kasih PruBSN Prihatin yang menaja kaki palsu untu anak muda aktif ini

Terima kasih PruBSN Prihatin yang mempercayai dDkedidi dan menjadi ‘Starfish thrower’ kami.

25/12/19: TURNING POINT dD ‼️…. ARAS BARU❗️

Soket dDV2 (versi 2): MODULAR, TERBUKA, FLEXI & BUILD IN-LINER)

♿️PENGGUNA PERTAMA SOKET dD🇲🇾(Pilot)  Muhammad Shazryn Haqeem (25), OKU sejak lahir, pemain bolasepak kudong mewakili KL, sejak kecil, dia sudah menggunakan beberapa kaki palsu sehingga rosak, aktif bermain ‘bolasepak kudong’ mewakili KL……..

♿️PENGGUNA PERTAMA PROSEDUR ‘TERBALIK’

‘Terbalik’ kerana ‘ukur’ dengan mengacu soket sebenar

♿️PENGGUNA PERTAMA ‘SOKET dDV2’

✍️✍️✍️KOMEN SPONTAN NYA… ✍️✍️✍️

“…. first time di ukur guna palsu ‘dah siap’ macam ni…. tak pakai simen putih macam biasa tu…”

“….. Ada lubang angin la.. tak berkuap, tak panas..”

“….. Istimewa….. saya boleh longgarkan atau ketatkan … saya  boleh adjust sendiri..,”

“….. Ringan…. ini yang orang nak…”

✍️✍️✍️SKRIP BARU PEMBUATAN KAKI PALSU dD SEDANG BERMULA🇲🇾🇲🇾🇲🇾

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close